Los bericht bekijken
Oud 12 november 2018, 23:42   #26
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Dat begrijp ik volkomen en ik zou het normaal gesproken volkomen met u eens zijn. Maar voor de 911de keer: het gaat niet alleen om getallen.
Dat weet ik en dat maakt het aantal mogelijkheden alleen maar groter.

Citaat:
Het gaat ook om de materiële tegenstrijdigheden in het hele verhaal.
Misschien had ik beter dat onderwerp eerst aangekaart ipv de symboliek.
De vrees dat dat onderwerp als ontkenning en minimalisering van de feiten zou worden afgedaan zette me ertoe aan om het eerst via deze manier te proberen.


Deze voorbeeldfoto werd simpelweg terzijde geschoven.

Bataclan 2015.
Dit is een plaats delict waar voorwerpen normaliter niet mogen worden versleurd of waar niet zomaar gedweild mag worden om een figuur te creëren.
Wie zegt er dat de strepen niet zijn ontstaan toen er nog veel mensen waren ? het verslepen van gewonden door aanwezigen die de aanslag overleefde, ook een optie.

Citaat:
Dat er desondanks onder invloed van aardse zwaartekracht en de getijdewerking, voor het bloed de tijd had om te stollen, spontaan een figuur ontstond die op het symbool van een volgend doelwit lijkt is toeval.
Dat zogenaamde figuur ziet er vanuit een andere hoek waarschijnlijk heel anders uit . Ik zie daarin geen toeval noch een bewuste opzet.

__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden