Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2022, 14:11   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.625
Standaard Seksueel gehandicapte hetero mannen

ONderwerp:

Seksueel gehandicapte hetero mannen


Analyse:


1) Een man met een te kleine lul is toch seksueel gehandicapt denk ik nu, want de meeste meiden hebben wijd en diep uitgerekte kutjes tot wel 30 cm diep en eisen een respectabele LUL in bed, minimaal 18,1888 cm denk ik, of 25 cm om lekker hoerig met de krasse benen wijd te genieten.


2) Een man die niet langdurig kan neuken en rammen in een KUTJE is ook seksueel gehandicapt denk ik nu. Meiden eisen een Super NEUKlul teGenwoordig en het is een echte seksmarathon in de slaapkamers. Mannen moeten hard, en diep kunnen RAMMEN in de hete kutjes, tot wel 30 minuten continu, anders is zo een arme man seksueel gehandicapt. De NEUK normen worden elk jaar steeds naar boven afgerond dus het aantal seksueel gehandicapte hetero mannen neemt constant toe. Dit is een hele seksuele crisis nu in de hetero wereld denk ik, waar de seksuele prestatie eisen van hetero mannen steeds toenemen en veel mannen kunnen niet meer hieraan voldoen. Meiden worden veeleisender in bed.


3) Dan heb je nog de versiertruucs he en het flirten om een meid in bed te krijgen, ook op dit punt zijn heel veel hetero mannen seksueel gehandicapt, hoe praat je haar in bed?? Geen examen vakken hierover op scholen en universiteiten dus veel jongemannen leren hier niets over. Daarom is er een grote seksuele crisis nu in de maatschappij.


4) Ik ben zelf een seksueel gehandicapte heterofiel geboren koelieman, en heb al alle suicidale problemen die er bestaan zo te zien overleefd, ben nu 56 jaar en kom uit de dodenwereld.


5) Nu zijn er HI TECH neukmachines op de markt dus het aantal seksueel gehandicapte mannen is nu sterk toegenomen, omdat deze seksmachines een verwisselbare LUL hebben en urenlang een KUTJE in en uit kunnen rammen, iets wat bijna geen enkele man kan presteren in bed. Dus de meerderheid van de hetero mannen weten nu dat zij seksueel gehandicapt zijn en het is elke dag diep lijden denk ik. OOk ik voel mij als man nu NIETS meer waard in bed voor een meisje. Heb het allang opgegeven en vluchtte blanke HOMO top mannen wereldje in vroeger als soort T-Hindoemeid en bottom homo stoeipoesje. Nu chronisch suicidaal dus de DOOD is mooi denk ik vaak, einde lijden, einde minderwaardigheid, einde alle haat, einde alle verdriet. Nu begrijp ik hoe mooi de DOOD is. Maar ok LEVEN IS BETER DAN NIET LEVEN, alien geloof he uit space 1999, Captain Koenig van Moonbase Alpha leerde dit aan aliens en het werkte perfekt.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden