Los bericht bekijken
Oud 20 september 2009, 16:46   #41
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Ik ben ook niet vrij om te immigreren naar b.v. Australië, ik moet eerst een visa aanvragen, als toerist is men iets minder streng ik moet kunnen voorleggen een bewijs van goed gedrag en zeden almede aantonen dat ik voldoende financiële middelen heb voor een periode van max. 3 maanden. Voor een verblijfsvergunning zijn de eisen nog veel strenger en dat geld voor iedereen behalve voor politieke vluchtelingen die hebben een aparte status waar er nu volop van gebruikt gemaakt wordt.
Ah, mensen mogen dus niet vrij immigreren.
Citaat:
Diegene die daar niet zo met opgezet zijn, zijn de mensensmokkelaars, huisjesmelkers, goedkope illegale tewerkstellers (slavenmarkt).
Ik dacht dat deze mensen daar net wel opgezet mee zijn.
Als mensen vrij mogen immigreren; wie moeten de mensensmokkelaars dan nog smokkelen? Als er geen illegalen zijn, aan wie zullen de huisjesmelkers dan kunnen verhuren en aan welke prijs. Wie zal die tewerksteller nog kunnen tewerkstellen?
Citaat:
Als U tot die categorie behoort artisjok kan ik begrijpen dat U tegen wetgeving op dit vlak bent.
Neen, ik behoor niet tot die categorie; en ik heb tot nu toe nog niet geschreven of ik tegen of voor een bepaalde wetgeving ben.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden