Los bericht bekijken
Oud 21 november 2016, 20:18   #29
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Hoe diep moet je moreel vallen om uit te kijken naar aanslagen voor politiek gewin? Laat dat dan toch over aan de terroristen zelf.
Euh ... ik kijk niet uit naar die aanslagen, maar als ze plaatsvinden, vinden ze beter plaats voor de verkiezingen dan net erna. Kwestie van de vele blinde mollen hun ogen open te krijgen en te vermijden dat ze achteraf zeggen ... had ik geweten, dan had ik ...

Er zijn al verschillende aanslagen en criminele feiten gepleegd als rechtstreeks gevolg van Merkel haar open deur beleid. Dat mens is van diep christelijk allooi en dergelijk mensen nemen hun geloof voor waarheid en daarin valt niets tegen te beginnen. Haar godsdienstig dogma en godsdienstige plicht is dat ze alle mensen moet helpen, wat de kost daarvan ook mag zijn. Het organiseren van een collectieve volksverhuizing van meer dan een miljoen mensen uit een totaal andere cultuur is totaal onverantwoord en complete waanzin. Geen enkel rationeel mens kan dat goedkeuren.

Er is een reden dat er een scheiding is tussen kerk en staat, Merkel brengt het tijdperk terug van de ayatollahs.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden