Discussie: 11 juli
Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2003, 17:41   #7
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

1) gelukkig voor het milieu halen jullie partijen tesamen nog niet wat bvb agalev of nva halen bij de verkiezingen, dus veel giftige stoffen zullen er niet vrijkomen wanneer jullie vlaggetjes verbranden.
a propos, jullie schijnen dan wel een afkeer van vlaggen te hebben, dan vraag ik me af waarom er wel door (radicaal) links massaal achter palesteinse en irakese vlaggen wordt gelopen bij demonstraties. Niet echt consequent he.

2) jullie vragen je hier meermaals af waarom links het niet zo goed meer doet tegenwoordig. Wel, het antwoord is te vinden in jullie bovenstaande postings. Die vat namelijk kort samen welke hypocriete houding 'links' soms wel aanneemt. Overal het heil van de Multiculturele samenleving verkondigen, antiracisme en gelijkheid. Zaken waar ik me zelf trouwens voor honderd procent in vind. De vlaamse cultuur heeft daarentegen blijkbaar geen plaats in jullie multicultureel paradijs.
Ik was me onlangs aan het afvragen waarom ik bij de verkiezingen eigenlijk voor een bourgeoisie partij als de Nva heb gestemd in plaats van voor pakweg lsp, die in essentie toch dichter bij mijn visies ligt. Alvast bedankt, jullie hebben het me weer laten herinneren.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline