Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2016, 23:09   #21
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.615
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat klopt, ik denk dat je, eerder dan van homo of holebi, eerder kunt spreken van een schaal van een tot honderd. Hoewel de meeste dat niet toegeven. Ik val op vrouwen, maar moesten er nu geen vrouwen zijn, bvb. in de gevangenis, dan is het een andere situatie.
Overigens bij vrouwen is dat net hetzelfde, of zelfs meer verspreid en alleszins meer aanvaard.

Het is een van de gevolgen van een erg religieuze maatschappij waarbij de seksen strikt gescheiden worden, dan krijg je meer homofilie, zo is het gewoon. Dat geldt voor erg katholieke samenlevingen als Italië, als voor de moslimlanden. Zet in een zoo alleen maar mannelijke olifanten of apen bij elkaar voor jaren en je krijgt homoseks.
Overigens de Arabieren gaan ver, ben zelfs, toen ik begin was en er wel echt goed uitzag, meegenomen in Caïro naar een minaret van een eeuwenoude moskee, door een imam, ik dacht dat hij me wilde bekeren, maar hij had andere bedoelingen... Puur voor de kick ging ik me toch nog wel laten doen, maar heb dat toch maar niet gedaan, en je zag dat die vent zwaar ontgoocheld was, "dat is toch normaal", zag je hem denken?
Ja, een vrij gespleten en ergens wel zieke maatschappij, kun je wel zeggen. Maar was het hier zo anders toen religie de dienst uitmaakte?
Overigens heb vrij alarmerende berichten opgevangen over de Joodse orthodoxe gemeenschap in Antwerpen...


ja Tomm, miaauw ze,

zelf heb ik een hopeloos gay verleden met veel blanke homo top mannen, maar ik werd ook op koeliemeiden verliefd vroeger en alles mislukte met veel pijn.

uit eenzaamheid vluchtte ik in homoseks met veel homo top mannen en ja die naaiden mij uit.

HEt verschijnsel NOODhomoseksualiteit is nooit goed begrepen.

maar goed, ik heb leuke verrassing morgen v je. nu eraan werken.
moet het gewoon doen, Cyber attack doc. Is legaal uiteraard en fun maar toch verdomd waar.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline