Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2018, 20:01   #36
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Mijn baan heeft het niet gekost of was niet de hoofdreden. Maar ik had wel veel problemen omdat ik terecht zei dat ik met Marokkanen niets kon aanvangen. Ze deden niets, spraken enkel Marokkaans onder elkaar (waar Vlamingen bij zaten), Weigerden Nederlands te spreken (of konden het niet, amper 2 woorden Frans), waren meer "ziek" dan aanwezig, kwamen enkel als ze zin hadden en op het uur dat het hun uit kwam, provoceerden constant iedereen tot vechten, gebruikten graag het woord racisme en misbruikten dat ... Zei je nog maar een woord tegen die gasten dan dienden ze op de hoofdzetel klacht in en mocht je het komen uitleggen. Ik heb toen als Manager zelfs een aangetekend schrijven van mijn werkgever gekregen met een berisping wegens racisme. En al die Marokkanen wisten dat sneller dan ik de brief ontvangen had. Je kan al raden wat dit gaf. Ze misbruikten heel het systeem nog meer. Je had meer last met 10 Marokkanen dan met 100 Vlamingen. Ik wil NOOIT nog een seconde met een allochtoon samen werken. Dit geeft garantie op ellende.
Ik heb het al gelijkaardig gehoord, 1 Marokkaan komt bij de groep en zorgt voor de grootste pak problemen. Elke gelegenheid grijpt ie aan om 'racist' te roepen en klacht indienen, bidden, ramadan, slecht nederlands, zwakke werker en hij werd echt boos op een gekleurde medewerker omdat die aangaf geen religie te hebben. Die is dan natuurlijk te braaf om klacht in te dienen.

Ze willen gewoon ontslaan worden om dan aanklacht in te dienen voor racisme en zo een vergoeding en levenslag dop te krijgen.

Er gaan best wel goeie tussen zitten maar de vele slechte verpesten het voor de rest, Unia zou zich beter daar eens op concentreren in plaats van enkel de blank-mensch.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden