Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2017, 00:21   #8
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Ik denk dat ze uw getwitter goed ontvangen hebben.
Bijlage 105945
Oké moleculen zijn nog altijd geen microwezentjes maar het komt toch al aardig in de buurt. Volhouden Harrie de Nobelprijs lonkt!
Dat filmpje werkt bij mij niet en dat moleculen kunnen denken dat is in ieder geval dikke onzin, daarvoor zijn ze veel te primitief in vergelijking met bijvoorbeeld onze hersenen.

Dan zou je ook kunnen menen dat onze auto's kunnen denken of een vliegmachine of je computer (die al heel wat ingewikkelder in elkaar zitten dan moleculen).

Niet de auto denkt, maar wij mensen die de auto's hebben gemaakt en dat is ook met de moleculen het geval: het zijn de microwezentjes, die die moleculen gemaakt hebben die zeer goed kunnen denken, veel en veel beter dan de zogenaamde "wetenschappers" in ieder geval.

En wat die nobelprijs betreft: daar geef ik helemaal niks om, want dat is meer voor de wetenschappers zelf om elkaar een veer in de reet te steken met dikke salarissen en al en dan nog de titel professor enz.
Neen: ik werk voor God en de waarheid, dat is mijn beloning en de hoop dat eens iemand het begrijpen zal.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 mei 2017 om 00:23.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden