Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2017, 22:04   #28
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wat voor zin heeft het dan, een artikel te posten waarvan de schrijver niets anders doet dan ze eigen dik pensioen (6500€/maand) trachtten veilig te stellen.
Ik werk sinds 2012 bij 24+, een contactcenter in Berchem. Ik kon wel overleven van mijn pensioen, maar door onvoorziene medische kosten werd het plots moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen. Daarom wilde ik toch graag ook wat bijverdienen. Bij het interimkantoor reageerden ze verrast op mijn vraag, maar na enkele dagen vonden ze voor mij een functie in een contactcenter." Sindsdien werkt Hugo Lauwers (83) vier dagen per week, van half 10 's ochtends tot half 1 's middags. 's Namiddags en in het weekend is hij vrij en heeft hij tijd om bij zijn vrouw te zijn of viool te spelen.

Randstad-woordvoerder Jan Denys ziet het aantal senioren dat interimwerk doet stijgen. "Vorig jaar hadden we 158 uitzendkrachten die ouder waren dan 70 jaar en 775 die tussen de 61 en 65 jaar waren. Nu is één procent van het totaal aantal 65-plussers aan de slag als werknemer, maar ik voorspel dat dit zal stijgen naar tien procent.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-d...mmer-a3082088/
demonen is offline   Met citaat antwoorden