Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2017, 17:05   #6
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Mocht N-VA linkse groeperingen van het toekennen van subsidies uitsluiten, dan zou je nogal wat horen! Als die groepen voldoen aan de wettelijke voorwaarden is er niets dat het toekennen in de weg staat, tenzij de criteria die voor alle groeperingen gelden.

Ik heb geen enkel bezwaar tegen een gekleurde politieman. Jij wel? Als die politieman/-vrouw geslaagd is in de opleiding en zijn/haar job behoorlijk uitoefent, wat kun jij daar nu tegen hebben? Of wil je soms dat het politiekorps nog meer verwijten over "racisme" naar hun kop geslingerd krijgt?
Allemaal goed en wel maar dat betekent nog niet dat Bart De Wever voor omgekeerde discriminatie mag gaan. Ik dit reeds in 2012 gesignaleerd:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=178955

Volgend is letterlijk uit de nota van Bart De Wever:

De stad ondersteunt het proces van integratie en vertrekt daarbij van de volgende
uitgangspunten:
1° gelijkwaardigheid van eenieder;
2° respect voor ieders eigenheid, competenties en ambities;
3° aandacht voor differentiatie;
4° migratie als potentiële opportuniteit voor de samenleving;
5° aandacht voor antidiscriminatie en racismebestrijding;
6° actief burgerschap van eenieder;
7° empowerment van de bijzondere doelgroepen;
8° een goede kennis van de omgevingstaal.



Dit is op maat geschreven om Sp.a, Groen en zelf PVDA+ aan boord te krijgen. Mijn inziens is dit het begin van het einde voor Bart De Wever. Dit gaat hem blijven achtervolgen. Blijkbaar wil hij Bert Anciaux achterna en zijn VU lidkaart inruilen voor één van de Sp.a.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 februari 2017 om 17:07.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden