Los bericht bekijken
Oud 6 december 2004, 19:33   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Dus schoofzak .;; volgens mij mag de regering niet gewezen worden op het feit dat 75 % van de vlamingen tegen die toetreding is , och ja ze zullen waarschijnlijk nog eens een studie bestellen als ze nogeens verkiezingen verliezen.
how how, geen woorden in mijn mond leggen die ik niet uitgesproken heb !!

Je mag de regering op alles wijzen wat jij wil !!
Ik wijs de regering er zeer graag op dat een monarchie ondemokratisch is, en in ons zogezegd vaderland bovendien nog anti-Vlaams. Zelfs al is 90 procent voor deze klowns.

Ik vind dat nog 25 procent Vlamingen moeten overtuigd worden door de verdere besprekingen zo te sturen dat de Turken kunnen bewijzen dat ze ons vertrouwen winnen.

Het is bovendien niet omdat onze huidige meerderheidspartijen een mank beleid voeren, bijvoorbeeld ten aanzien van alle kriminelen en dus ook ten aanzien van Turkse kriminelen, dat jij en ik de alle Turken IN TURKIJE daarvoor moeten wantrouwen.
En ik heb in ieder geval niet de indruk dat de Turkse regering van plan is om ten eeuwigen dage te profiteren van Vlaanderen ... hebdem?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 december 2004 om 19:34.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden