Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2012, 20:40   #56
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Het is een oorzaak van bepaalde problemen maar bijlange niet alles.
Verbaast mij eigenlijk dat eerste post niet ineens een link naar Knight Templar 2083 bevat.
Wel, ik voor mij denk dat je - na in een bepaald gebied 20 jaar lang geroofd, gemoord en verkracht te hebben op grote schaal - wel zeer hypocriet moet zijn om niet toe te geven dat het jou daden zijn die de omvang van de hongersnood bepalen en niet een droogte die al duizenden jaren om de zoveel jaar voorkomt.
Zonder dat islamgeweld zou de bevolking er veel beter aan toe zijn en al jaren bezig met het aanpakken van de levensomstandigheden. Iets waar al tientallen jaren aan gewerkt wordt door zowel plaatselijk bestuur als het westen.
Allemaal om zeep nu. Inch Allah!

Denk jij echt dat het jarenlange geweld zo een klein aandeel heeft in de problemen daar dat het doodgezwegen mag worden?
En durf je dat hier ook letterlijk bevestigen?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden