Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2016, 15:49   #38
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Komt ervan als je land en de landen rondom overspoeld worden door barbaren die hier binnenstromen (meestal jonge mannen???) en zichzelf aandienen als "vluchtelingen". Eens hier zijn er daar veel te veel van die niet rap genoeg buiten gestampt kunnen worden! Kijk eens naar die smeerlapjes in Calais die de vrachtwagens aanvallen! Ze zouden ze moeten afschieten als konijnen!
En dan maar verwonderd zijn, gescandaliseerd zelfs, dat burgers het nietsdoen van hun politiekers kotsbeu zijn en zelf de wapens in handen willen nemen? Dat komt ervan, en dat heeft niets met het VB te maken.
Maar het krapuul dat tussen al die kerels zit die binnenstromen, daar heb je geen problemen mee precies...
O ja: ze zijn niet allemaal zo. Juist.
Waarom worden we als Europese burgers steeds geprovoceerd en wordt onze goedheid geprofiteerd? We zijn pacifistsich, delen onze rijkdom, doen aan goede doelen, Amnesty Int, Artsen zonder grenzen, investeren in t buitenland, laten buitenlanders migreren, geven ze een job, of uitkering, etc.. En het is NOG niet genoeg. Onze sociale zekerheid MOET kapot, onze vrouwen verkracht, onze infrastructuur naar de Kloten en stabiliteit in gevaar.
Europa heeft geen vijandbeeld nodig zoals Hitler met de joden en Slavische volkeren. Europa heeft niets tegen Afrika en Midden-Oosten. Maar ieder volk moet in zijn Eigen volk blijven en stoppen met territoriumdrift. Europa moet geen Lebensraum zoeken. Europa moet gewoon met rust gelaten worden en het provoceren moet eindelijk stoppen. Europa moet over zichzelf kunnen beschikken, los van Clinton en Merkel en schoothonden als Hollande. De asielindustrie moeten stoppen. De soevereiniteit moet terug gegeven worden aan de Europeanen, en alle collabo's moeten achter tralies. En als er op democratische wijze niets gebeurt, dan voorspel ik dat gewone Europeanen het heft in Eigen handen zullen nemen. Dat is wat ik er van denk. Ik ben een vreedzaam nationalist en sociaal economsich gematigd links. Maar ik zal wel VB stemmen (NVA heeft gefaald), want dit zootje moet stoppen.
Mindset is offline