Discussie: Vaarwel, Nero!
Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2003, 01:18   #35
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Tiens, ken jij Marc Sleen???
Zoals ik getalenteerde Franstalige en Amerikaanse striptekenaars ken, zo ken ik ook de getalenteerde Brabantse striptekenaar Marc Sleen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
En kon jij, als West-Vlaming, zijn strips lezen???
Inderdaad, want ik ben meertalig. Ik begrijp West-Vlaams, Engels, en zelfs Nederlands. En verder kan ik mij ook behelpen in het Spaans, Duits en Frans. Meertaligheid zegt dus niets over mijn identiteit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Zeer vreemd, want Marc Sleen is nochtans een rasechte Brabander! (uit Hoeilaart)
Zoals ik al eerder geschreven heb kent talent geen grenzen. Ik kan dus ook talent van buiten mijn streek appreciëren. Het hoeven dus niet uitsluitend West-Vlamingen zoals Kamagurka, Herr Seele, Arno Hintjens en Filip Kowlier te zijn. Trouwens, luister jij soms nooit naar anderstalige muziek van buiten Vlaanderen (bijvoorbeeld Angelsaksische)?

So, what's your point?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden