Discussie: 504 Gateway
Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2017, 13:03   #281
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ook dat kost allicht extra poen, Anna List.
Politics kost Maarten misschien al meer dan hem lief is, en wat brengt het hem op? Meer dan de eer om de eigenaar van het meest succesvolle forum van Vlaanderen te zijn?

Ik vind dat degenen die gebruik willen (blijven) maken van dit forum hun steentje mogen bijdragen. Noem het voor mijn part de prijs voor het lidmaatschap van Politiics.be.
Een vaste prijs hoeft het niet te zijn. Wel een minimumbedrag voorstellen. Voor de rest is iedereen vrij om bij te dragen naargelang zijn mogelijkheden én waarde-oordeel betreffende dit forum. De stand van zaken kan via Suggesties en Mededelingen besproken worden. Als iedereen die het forum gebruikt iets bijdraagt moet het lukken om voldoende poen te rapen om dit forum te redden. Het kan dan ook weer voor nieuwe gebruikers worden opengesteld, maar wel betalende. Je kan het vergelijken met bepaalde krantenartikels die tegenwoordig alleen nog via voorafbetaling kunnen gelezen worden. Iedereen kan dit forum nog gratis lezen, maar er moet betaald worden om te mogen reageren. In een tijd dat de lezer steeds minder mogelijkheden gegund wordt om rechtstreeks zijn mening kwijt te kunnen is dit een niet te onderschatten voordeel. Hier kan op �*lles gereageerd worden. Men kan hier zélfs zijn opiniestukken kwijt.

Trollen en dubbelnickers zullen wellicht niet betalen, of zelfs dubbel betalen wegens meer dan één nick, dit met als enige doel de boel te kunnen verzieken. Zij kunnen hoe dan ook, betalend op niet, worden "uitgewezen". Net zoals dat hier vandaag aal het geval is.

Ik weet het, het zou een compleet nieuwe aanpak zijn in verband met internetfora, maar dit forum is een unicum in Vlaanderen. Het verdient om niet aan managementsproblemen ten onder te gaan.
je ziet dat verkeerd, een forum kost geen geld, een forum genereert geld.

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2017 om 13:04.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden