Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2017, 19:33   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
...
Wanneer ik u wijs op het feit dat gij in eigen gewest de grootste tegenstrever zijt van wat gij elders bejubelt beschuldigt ge mij ervan uw draad te misbruiken.
...
Waar haal je het dat "wij" de grootste tegenstanders zijn van het erkennen van het Limburgs als wat dan ook ?

Wij zijn daar tegen tegenstanders van. Maar ook geen voorstanders. Wij hebben daar nog nooit over nagedacht. En buiten de zes man van die kaartersclub plus jij, heeft geen enkele Vlaming daar ooit over nagedacht.
Alle Vlamingen, behalve die zeven dus, hebben daar bijgevolg simpelweg helemaal geen mening over.
Het is helemaal geen probleem. Het is geen item. Het is vele keren minder dan een quantité négergable.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden