Discussie: Egmontpact
Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2005, 12:44   #29
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Er wordt nogmaals gewezen op twee andere 'fouten' (VU houding en - inschrijvingsrecht eeuwigdurend in faciliteitengemeenten).
De VU-houding zal eerstdaags aangepast worden, dat heb ik reeds gezegd. Verder wil ik u erop wijzen dat de faciliteitengemeenten wel degelijk tijdelijk waren (of geeft u een andere betekenis aan het woordje "uitdovend?")

Het zijn wel degelijk de flaminganten die het Egmont-pact geblokkeerd hebben, als u dat ontkent, ben u flagrante leugenaar.

Bij deze is de discussie voor mij dan ook gesloten. Correcties worden aangebracht, maar ik ga mijn site niet veranderen in een zoveelste spreekbuis van het VB.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 17-06-2005 at 13:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Er wordt nogmaals gewezen op twee andere 'fouten' (VU houding en - inschrijvingsrecht eeuwigdurend in faciliteitengemeenten).
De VU-houding zal eerstdaags aangepast worden, dat heb ik reeds gezegd. Verder wil ik u erop wijzen dat de faciliteitengemeenten wel degelijk tijdelijk waren (of geeft u een andere betekenis aan het woordje "uitdovend?")

Het zijn wel degelijk de flaminganten die het Egmont-pact geblokkeerd hebben, als u dat ontkent, ben u flagrante leugenaar.

Bij deze is de discussie voor mij dan ook gesloten. Correcties worden aangebracht, maar ik ga mijn site niet veranderen in een zoveelste spreekbuis van het VB.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Er wordt nogmaals gewezen op twee andere 'fouten' (VU houding en - inschrijvingsrecht eeuwigdurend in faciliteitengemeenten).
De VU-houding zal eerstdaags aangepast worden, dat heb ik reeds gezegd. Verder wil ik u erop wijzen dat de faciliteitengemeenten wel degelijk tijdelijk waren (of geeft u een andere betekenis aan het woordje "uitdovend?")

Het zijn wel degelijk de flaminganten die het Egmont-pact geblokkeerd hebben, als u dat ontkent, ben u flagrante leugenaar.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 17 juni 2005 om 12:45.
Kim is offline