Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2017, 08:24   #190
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het lijkt nog steeds de middeleeuwen. Wanneer gaan we nu eindelijk eens Europeaan kunnen worden ?

In Nederlandstalig België is dat niet de bedoeling hoor.
In onze scholen moeten zelfs leerlingen die achteraf gedegen beroepslui worden; en ook meestal zelf een eigen zaak opstarten; in de taal van Voltaire leren brabbelen om de Belgische elite ter wille te zijn.
Dat ze achteraf geconfronteerd worden met moeilijkheden voor wat betreft de internet-handel raakt de elite allerminst.
De resultaten op internet bewijzen wat ik vaststel.
In dit land zou het de schuld zijn van de "vakboungden" want er zou bij nacht niet gewerkt mogen worden.
Europa? Een toren van Babel is het wel.
Iedereen brabbelt maar wat en het gewone volk moet maar zelf een tolk inhuren om te verstaan wat er "gebroebeld" wordt.
Over de taalgrens krijgen ze wel de kans om een wereldtaal te leren.
In Vlaanderen moet de nieuwe generatie zich behelpen met een paar woordjes Engels op te laden via liedjes.
En op hun beurt dus maar Frans blijven "broebelen" tegen hun elitaire landgenoten. Enfin toch tegen dezen die denken slimmer te zijn dan alle Vlaamse boerkes te samen.
Maar goed. Ik heb het nog maar eens gezegd.
Vijgen na Pasen. Nobody gives a shit.
Maar ge gaat het vanaf heden zelf mogen zeggen hoor op dit forum.
Want ik ga mijn kostbare tijd niet meer besteden om te pogen om hier iets te zeggen. Saboteurs zorgen er wel voor dat er hier niks gezegd kan worden.
Seffens komt er hier een paar weer een schop aarde via one-liners op het lijk gooien en herbegint hier weer de heilige oorlog.
Vlamingen? De dapperste ruziemakers aller Galliërs. Ceasar wist het reeds.
Feitelijk zijn er geen Vlamingen. Het wordt van oudsher erkend dat ze er niet zijn. Vermeende boerkes daarentegen hebben we in overvloed.
Ik alleszins zal pogen om hier meer ruimte te laten voor anderen die ook iets willen zeggen. Weet echter bij voorbaat dat iets zeggen hier niet het minste nut heeft. Nobody gives a shit!
Binnen een uurtje kondigt tromgeroffel de komst der heirscharen aan.
Banieren en goedendags zullen weer gezwaaid worden. Ook vreemde huurlingen zullen mee ten oorlog trekken.
Vanaf de tweede rij zullen ze de anderen wel op hun kop slaan met hun gekregen goedendags. En boven op de heuvels staan de generaals die het goed bevinden. Allen met een glas bubbels in de hand.

Laatst gewijzigd door werkman : 10 oktober 2017 om 08:41.
werkman is offline   Met citaat antwoorden