Discussie: VRT De Afspraak
Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 23:53   #52
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.617
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ohlalala, sosguru Bart Schols (VRT/De Afspraak) heeft weer wat moeten incasseren. Hij leek wel buiten westen geslagen toen Els Ampe en Luckas Vander Taelen in debat gingen over de rellen in Brussel. Heerlijke tv.
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-afsp...afd13a8564fd/#

Filosoof Ignaas Devisch probeerde Schols dan nog te redden door aan Luckas VanderTaelen de meest idiote vraag ooit durven te stellen, namelijk hoe hij wist dat het wel marokanen waren die daar brussel amok hebben gemaakt...
Zucht.

Ik zou die video graag zien. Ik betaal godverdomme 90 % van mijn inkomen aan belastingen, taksen, BTW, ... en dan kan ik de openbare omroep nog niet eens bekijken.
Inloggen ? What's next ? Verkiezingen met handopsteking voor een camera met automatisch de kogel als ge voor de verkeerde kiest ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden