Los bericht bekijken
Oud 3 september 2016, 12:00   #37
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard recht en wiskunde gaan toch samen ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
er moet een strafrecht model komen, met technocratische modellen,

een rechter spreekt recht door alles af te wegen dus een wiskundig rechtsmodel moet ook zo werken, dingen afwegen, straf zwaarte, delict, strafmaat.

maar rechtspraak is kromspraak dus het wiskundige model zal nooit goed kunnen werken bij een echte rechtszitting. De menselijke rechter zal altijd alles kunnen overrulen en afwijken van het computer programma.
Je hebt gelijk voor wat bertreft strafzaken en waarschijnlijk voor andere specifieke zaken ook ,maar voor wat betreft zaken die gebaseerd zijn op Burgerlijk en vennootschapsrechtelijk vlak kan een formele deductie de oplossing brengen inplaats van intuitie van de rechter.
Dus ingeval van juridische constructies die gebaseerd zijn op oneigenlijk gebruik van de wet ,geen misbruik !! is deze methode zeer doeltreffend.Ik bewijs dat nog alle dagen al 28 jaar.
Als U de trends van mij kunt lezen (is in het frans) zult U zien dat ik met mijn sterfhuisconstructie gebaseerd op axiamatische wiskunde de ganse juridische wereld op zijn kop heb gezet gedurende 8 jaar en er miljoenen mee heb verdient (honderden miljoenen in bfrs) en dat ik de oorzaak was voor alle wetswijzigingen in vennootschap en handels en burgerlijkrecht.Zelfs in 2012 werd de vereffeningswet nog aangepast om mijn systeem te stoppen ,maar ik had 1 week later al de oplossing gevonden dankzij de DICKSON DOUBLING rule .
Hier in deze draad wordt de abstracte opbouw getoond hoe ik het ontdekt heb en hoe ik gedurende 8 jaar iedereen de baas kon blijven. In 1997 hebben ze mijn database en systeem aangeslagen en verboden van nog verder recht te studeren ,zelfs de bibliotheek van recht te betreden omdat ik een ziekelijke geest had om steeds de wet te moeten omzeilen.
Ik ben nu van plan om mijn unieke kennis over te brengen op de nieuwe generatie juristen via voordrachten en deze draad .Zij kunnen het dan gebruiken om andere constructies op te stellen of een speciale rechtzaak grondig voor te bereiden.
Paul
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 september 2016 om 12:01.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden