Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2017, 22:16   #246
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Inderdaad, immigratie is in de regel niet populair.
Dus waarom zou Europa nog meer allochtone werklozen importeren, als ze met de huidige werkloze vreemdelingen nú al geen blijf meer weten ?:

“Dat blijkt uit een analyse van cijfers van Eurostat en de OESO. Van de autochtone beroepsbevolking heeft 77,1 procent betaald werk, terwijl van de allochtonen nog niet de helft (49,5 procent) werk heeft. Dit verschil van 27,6 procentpunt is het op een na hoogste van Europa, na Zweden, dat vergeleken met Nederland bijna drie keer zoveel asielzoekers opneemt, die doorgaans veel moeilijker aan een baan komen dan arbeidsmigranten. In een vergelijkbare ranglijst over arbeidsparticipatie van de OESO met iets andere definities, is de kloof tussen buitenlanders en autochtonen in Nederland zelfs het grootst van alle OESO-leden.”

http://www.volkskrant.nl/economie/al...arkt~a3918713/

Waarom zou Europa dus nog veel meer buiten-Europese werklozen moeten importeren, Voltian ?
Enig idee wat d�*�*r de feitelijke bedoeling van zou kunnen zijn ?

Btw, hierboven verweet je me het volgende:
Citaat:
De aandacht afleiden?
Wat dat betreft, het negeren van de essentie deze vraag is dat ook:

“Hoe, denk je, zou het resultaat van een Europees referendum eruit zien, mbt de immigratiepolitiek van onze 'bestuurlijke overheden', mocht de bevolking hier haar stem kunnen uiten ?
Helaas zijn de EU en haar Europese vazallen tegen de BROV (ik vraag me af waarom) en zijn dus in sé ondemocratisch te noemen.”


Hoe sta jij tov een bindend referendum en hoe zou jij stemmen ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden