Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2017, 00:43   #256
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Zo cynisch...
Ik heb je enkele posts geleden al uitgelegd wat cynisme is, mbt tot het negeren/verbloemen van de autochtone slachtoffers, die dagelijks vallen door toedoen van criminele en extremistische elementen bij de allochtone bevolkingsgroepen.

Kijk dus zelf maar eerst ’s in je eigen spiegel, voor je een ander cynisme verwijt.
Citaat:
Voor wat het waard is, ik steun -vrijwillig- vluchtelingennetwerk Vlaanderen voor +/- 1% van mijn inkomen.
Mooi, maar maak jezelf niks wijs, dat is geen mededogen.
Wat je met die 20 of 50 euro per maand afkoopt, is ’n vorm van gemoedsrust tov je blanke schuldgevoel over alle shit in de wereld, dat je succesvol is aangepraat.
Zoiets als doneren aan Greenpeace, nadat je net een verse portie tonijn of ganzeleverpastei achter de kiezen hebt geslagen.
Vals sentiment en op het hypocriete af.

Leg anders nog ’n mals stukje halal geslacht lamsvlees op de bbq, kan je je gelijk wijsmaken dat je geen ‘racist’ bent.
Citaat:
Als iedereen dat zou doen dan was er geen probleem. Je hoeft me dus geen lessen te geven in mededogen.
Als iedereen dat zou doen, dan staat overmorgen half Afrika en driekwart van het M-O op de Europese stoepen.
Aangezien VV en jij alvast geen bovengrens zien in het aantal vreemdelingen die Vlaanderen/Europa ‘moet’ opvangen en dus ook geen bovengrens zien in de problemen die dat allemaal genereert, is dissociatieve ontkenning eigenlijk passender voor dat soort wegkijkgedrag, dan het gebruik van de aanduiding ‘mededogen’.
Die vlag dekt de lading alvast niet.
Citaat:
Maar 't is goed, ik hou er al over op.
Spijtig, want er zijn nog wel wat issues en vraagstellingen over, waar je dan ook niet op ingaat.
Citaat:
Zo cynisch man...
Da’s een iets te gemakkelijk stopwoord, om zelf niet te hoeven ingaan over de aangehaalde negatieve gevolgen van het immigratie- en vluchtelingenbeleid in Europa.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden