Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2017, 11:56   #258
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Goed, ik zal antwoorden op uw vraag, in de hoop dat je dan ook antwoordt op mijn vraag.

Ik denk dat mijn antwoord dan [1] is: "dat kan ik niet ontkennen en ik onderschrijf deze vaststelling", maar mag ik het iets anders formuleren?: nl.: "dat betwist ik helemaal niet"

Wat de studie die ik post namelijk vaststelt is dat:

Maw, het ligt aan socio-economische eigenschappen. Nu denk ik wel dat we beiden het vermoeden delen dat migranten het socio-economisch wat minder makkelijk hebben? (of moet ik dat bewijzen?)

Dat betekent dus dat er inderdaad meer migranten misdaden plegen (want oververtegenwoordigd in de minder gegoede klasse) en dat autochtonen met gelijkaardige socio-economische kenmerken proportioneel evenveel misdaden plegen. Het zit dus niet "in hun bloed" of zo. Eerder, "it's the economy stupid".
Ah dat is al de eerste stap. "De erkenning". U zit alvast niet meer in de denial mode zoals zovele linksen. Vroeger werd verteld dat er meer vreemdelingen in de gevangenissen zouden zitten "omdat ze geviseerd werden". Kortom, ze waren zogezegd weer slachtoffer van een vorm van racisme. Enfin, de statistieken kan je moeilijk ontkennen.

De socio-economische aspecten hebben er zeker mee te maken, maar als een groep a daarin beduidend slechter scoort, dan is het evident dat het massaal importeren en laten toestromen van volk van hetzelfde allooi bijzonder dom en vooral ook nefast is voor de autochtone burger bevolking. Dit kan je catalogeren als dweilen met de kraan open. En dit beleid wordt thans gehanteerd door de linkse machtshebbers. De enige verklaring hiervoor is hun eigen persoonlijke overtuiging, ze denken dus dogmatisch als een godsdienstige en alles is aan hun visie ondergeschikt, wat de gevolgen ook mogen zijn. Nee, rationele argumenten voor dit beleid zijn er hoegenaamd niet.

Dat laatste zou zijn:
Stap 1: Zorg eerst dat de problemen met de bevolking van vreemde origine opgelost geraken.
Stap 2: Laat enkel beperkte, selectieve migratie toe van mensen met een opleiding die iets kunnen bijdragen aan het land en zich ook kunnen integreren. Grote groepen massaal importeren doet de kans op integratie en aanpassing met rasse schreden afnemen.

Op deze manier zou migratie een positief verhaal kunnen zijn.

Wat betreft uw studie; meer dan het aantonen van een verband tussen socio-economische aspecten en criminaliteit doet deze niet. Maar daar heb je geen studie voor nodig. Het is dan ook maar een (selectieve) steekproef waarmee je van alles zou kunnen aantonen.
Citaat:
We follow all individuals who completed compulsory schooling during the period 1990–93 in the Stockholm Metropolitan area
Het massaal laten toestromen van laag opgeleiden, niet opgeleiden en analfabeten die bovendien uit een compleet andere cultuur komen met andere normen en waarden is een ander verhaal. Het is bovendien logisch dat mensen die uit die culturen komen waar de vrouw minderwaardig is en verkrachtingen frequent voorkomen, ook hier meer geneigd zullen zijn tot het plegen dergelijke misdrijven.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 5 maart 2017 om 11:59.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden