Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2016, 18:54   #30
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Mijn schoenen om mee te gaan werken zijn zonder uitzondering Van Bommels. Vrijetijdsschoenen neig ik meestal richting Pantofolo d'Oro.

Mijn schoenen gaan eigenlijk nooit kapot.
Welke (uiteraard dames-)schoenen ikzelf in de regel draag zal u wel niet interesseren, maar vermits u het over herenschoenen hebt : ik kende het merk Van Bommel niet, dus ik heb zonet eventjes naar de website gekeken.

Mmmja, het is vanzelfsprekend een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik heb bij Van Bommel niet echt een modelletje gezien dat mijn man zou kunnen bekoren. Overigens draagt hij sinds zijn jeugd quasi uitsluitend schoenen (meestal brogues maar ook loafers) van Britse schoenmakers (hoofdzakelijk J. Cheaney and Sons met onder andere drie winkels in London) : tijdloos klassieke kwaliteit en duurzaamheid. Zeer aan te raden !

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  brogue-TGJ.04.jpg
Bekeken: 1582
Grootte:  56,5 KB
ID: 103141

Voor de liefhebbers van superkoopjes : zoals elk jaar is er momenteel bij Cheaney “summer sale” met kortingen van soms quasi 50%. Ook bij de traditioneel/reguliere klassieke kledingwinkels zoals Cordings (Picadilly, London) zijn er op dit ogenblik zomersolden, dus allen daarheen !
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden