Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2015, 01:15   #7
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Waar het om gaat is "democratie" en "vrije meningsuiting". De moslims hebben daar veel schrik van, want voor hen is dat "haram". En dan zien ze dat de ongelovigen meer succes hebben dan zij. D�*t is hun boosheid. "Het westen" doet alles wat niet mag volgens hun Koran, en toch is de V.S. wereldmacht. En moesten ze hun olie niet hebben, ze zouden heel arm zijn. Natuurlijk weten zij dat.
Bij ons worden de wetten gemaakt door een parlement dat door het volk verkozen werd. Voor de moslims is dat "haram", want in strijd met de sjaria. D�*t is het probleem. Ik wens hierbij de democratie te verdedigen. Voor mij is het belangrijk dat een door het volk verkozen parlement de wetten maakt. Punt. De reden waarom ik die betogers tegen Islamisering steun is gewoon omdat ik een democratie wil, met een parlement dat door het volk verkozen is en het RECHT heeft om onze wetten te veranderen. Van mij mag het parlement onze wetten veranderen en het is het volk aan wie zij moeten verantwoording leggen, NIET Allah. Het is voor mij van heel groot belang dat het parlement verantwoording aflegt aan het volk, in het stemhokje en NIET Allah. Wat heeft dat met angst te maken?
Stefanie is offline