Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2007, 02:24   #62
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
100.000 stemmen? 't Heeft niet mogen zijn, bikini ten spijt...
Anne Van Hoof (VLAAMS BELANG) 27.969
En de mijne zit daar niet bij .

Citaat:
Ik hou wel van een beetje opgemaakt/hoererig , en inderdaad dat doen Russische en Oekraïense wel, maar nog niet zo erg als in Servië of Bulgarije. Veel Belgische vrouwen verzorgen zich te weinig vind ik, en dan die trend om het haar kort te snijden vind ik ook maar niets.
Verzorgen, dat is voor mij : wassen, haar knippen, kammen, eventueel in een staart steken en propere kleren dragen. Al wat daarbij komt is "niet echt".

Citaat:
Een beetje vrouwelijkheid graag...
Zo?


Citaat:
Het mooiste meisje dat ik ooit gehad hab was trouwens een Finse. (half Slavisch, half Scandinavisch van uiterlijk)
Maar volgens mij hebben Finnen daar nu toch ook niet echt zo de naam van. Finnen zijn trouwens noch Scandinavisch, noch Germaans.

Citaat:
Ik vind wel degelijk dar er verschil is tussen de regio's, in Wallonië en de het zuiden van Oost-Vlaanderen meer donkere, de Kempen meer blonde, West-Vlaanderen meer het Keltische type. Natuurlijk zijn er veel uitzonderingen, maar over het algemeen klopt het wel.
Ben jij een van die mensen die gelooft dat Westvlamingen afstammen van geassimileerde Kelten?


Waar waren we ook weer over bezig? O ja Yves Leterme! Tja, mag niet he !
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden