Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2007, 18:34   #73
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
voor een belanger ben je nogal open mindend


Ik zal maar de ondankbare taak op me nemen om ccalbergg wat in te lichten, misschien?

Brugge, Veilig en Leefbaar is een apart persoontje. Een frietenbakker die lid was van het Vlaams Blok. Hij kwam op hun lijsten. Maar bij de ene of andere verkiezing kreeg hij een plaatsje dat niet verkiesbaar genoeg was. Hij trok misnoegd weg en voert nu zijn oorlogje tegen het Vlaams Belang. De mensen die hij een jaar daarvoor nog aan het aanbidden was werden plots duivels en smerige onderkruipsels. Sindsdien heeft BVEL (brugge veilig en leefbaar) een persoonlijke strijd aangebonden tegen het Vlaams Blok toen en nu tegen het Vlaams Belang. Een gemeenteraadslid van oost-over-rozebeke-am-rhein die overstapt van het Vlaams Belang naar de Sp.a, je zal het hier van hem horen voor de kranten er ook maar iets over schrijven (als ze dat al doen).

Nu zelf is hij niet onbesproken. Hij heeft zijn eigen partij opgericht na zijn avontuur bij het Vlaams Blok. Hij wou toen een samenwerking met BUB. Kwestie van achter zijn Vlaams-nationalisme te staan... effe samengaan met de belgicistische BUB. Moet kunnen...

Heb je al een idee over de beginselvastheid van "Brugge, leefbaar en Veilig"?

Je kan me steeds een pm sturen voor meer info hoor.

Ik zit hier te lachen eigenlijk.

Groetjes,
Jazeker

PS: kom niet te dicht bij een BUB lid... voor je het weet ben je erelid zonder dat je dat weet. Mark Wilmots heeft dat moeten ondergaan
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 juli 2007 om 18:38.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden