Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2004, 13:56   #50
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
FDW heeft reeds 10 maal gezegd dat dit meer dan 10 jaar oud is en tot het verleden behoort en niet meer van deze tijd.
De uitspraak van Leterme dat VB-ers (1.000.000 mensen) criminelen of potentieële criminelen is nog maar enkele dagen oud en hij heeft dat nog altijd niet publiek afgezworen.
En 1.000.000 mensen dat is ook een hele bevolingsgroep!L
Eigenlijk Luc Broes, had ik van jou meer nuancering verwacht.
1* Yves Leterme heeft nooit gezegd dat de VB-KIEZERS criminelen (of potentiële) zijn. Hij had het over de VB-KOPSTUKKEN en vele MANDATARISSEN. En Yves Leterme is allesbehalve mijn 'vriend' dat heb ik ondertussen ook wel duidelijk gemaakt in verschillende posts.
2* En wat het ontkennen van FDW betreft, hij heeft letterlijk gezegd dat zij idd een bocht hebben genomen wat het 70 pp. betreft : "maar dan één van 360°" volgens mijn bescheiden mening kom je dan terug op je vertrekpunt uit.
Je hebt gelijk, ik breng dus meer nuancering aan: de leiding van het VB verkozen en op de handen gedragen door 1.000.000 mensen werden door Leterme criminelen en potentieële criminelen genoemd.
FDW spreekt tot zijn publiek uit de Seefhoek dat kreunt onder de zware last van een uit de hand gelopen immigratie. Alle andere partijen hebben altijd ontkend dat er een probleem was en het laten rotten. FDW heeft het soms in een (te) brutale taal op tafel gegooid. Wie is nu de grote schuldige?
luc broes is offline