Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2011, 14:38   #466
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.076
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Dat week ik, en heb het zelfs in deze draad al geschreven over de artisten in de KVS. Wat doet u met beginnende artsten, die uw dogmatsche lijn niet volgen, zullen ze zonder steun bij de start ooit het niveau van zelfstandigheid bereiken.
Ik maak ten andere niemand verdacht. Ik lees wat hier staat bij de hardliners, en de oorverdovende stilte bij de meer gematigde nationalisten. Dus beschuldig de lezer niet van de standpunten die anderen wel of niet innemen.
Wat u wel bewijst, is dat u een kat geen kat durft te noemen (voorlopig althans), of dat u zo kortzichtig bent, dat u denkt dat een artist al bij zijn eerste werk zelbedruipend kan zijn. Leer de konsequenties van uw ideeen eerst zien, in hun totaliteit, en laat me dan weten of u daar dan nog achter staat.
Een beginnende bakker of loodgieter wordt ook niet gesubsidieerd. Zelf werd ook niet gesubsidieerd toen ik als vrijberoeper begon, eerder integendeel. Dus waarom een artiest wél zou moeten gesubsidieerd worden, is mij altijd een raadsel geweest.

Dat de politiek een bepaald cultuurbeleid wil voeren, en daarvoor ondermeer gerichte subsidies gebruikt, vind ik daarentegen wel min of meer normaal. Maar het is de politiek, dus de belastingbetaler, en niet het artiestenwereldje die moet bepalen wie die subsidies krijgt en wie niet.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline