Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2012, 17:26   #38
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik heb het hier niet over positieve discriminatie, maar over het feit dat mensen zoals Artisjok liggen te kwelen dat diversiteit o zooo verrijkend is.

Als het dient om maatschappelijke vrede te bewaren, waarom heeft man dan in eerste instantie (ongevraagd, geen stemming, geen referendum) gestreefd naar een "moeltiekoeltie" maatschappij? dat was toch ook zo verrijkend? en het was toch enkel de bange blanke xenofoob die daar een probleem mee had?

Waarom MOET de werkvloer een afspiegeling van de stad zijn (in Tutterwuttere moeten ze hun 10% allochtonen invoeren omdat ze anders geen subsidies van de turnclub meer krijgen van Anciaux), terwijl het geimporteerde kiesvee er alles aan doet om vooral géén aanpassingen te doen zodat ze kunnen integreren in de bestaande maatschappij?

Wat is er zo broodnodig aan dat de helft van de collega's elkaar nog amper begrijpen en hun conversatie moeten beperken tot een soort van basic nederlands omdat collega "iek bien verrijkend" er anders niks van begrijpt?
De problemen die je aanhaalt,hebben toch niets met het fysiek uiterlijk van een mens te maken? En het gaat hier toch over zogezegde rassen en de misconceptie die daarover bestaat?

Voor mij mag er vers bloed zijn (vers DNA) maar niet ten koste van de eigen cultuur op eigen bodem. Zo simpel is dat voor mij.
Ik kan natuurlijk ook niets anders zeggen want mijn kinderen zijn gekleurd.
Door wie moeten zij, volgens jou, vies bekeken worden? Door de laatste lichting studenten in Leuven komende van ... ?

Ik reageer zo omdat ik het uitsluitend wil houden bij het topic: dat gaat over het begrip 'ras' en dientegevolge uiterlijk.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 2 mei 2012 om 17:29.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden