Discussie: nog een uitleg
Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2003, 20:40   #11
skye
Gouverneur
 
skye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Berichten: 1.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
ik weet het: jullie worden zo langzamerhand beu als u van mij een post
ontvangt, maar stelt u zich eens voor wat het voor ons, wel niet moet zijn om keer op keer maar weer door de de belgen over één kam geschoren te worden met die paar extremisten die zichzelf “moslim” plegen te noemen. Dit blijft gewoon onverminderd doorgaan. Niet normaal.
Waarom veroordelen de gematigde moslims dan enkele extremisten niet? De enkelen die dit wel doen worden door de moslimgemeenschap uitgespuwd.

Mijn probleem is dat er een grote solidariteit is binnen de moslimgemeenschap die zich vaak afzet tegen de Westerse samenleving. Het is nu eenmaal een feit dat de solidariteit binnen het Vlaamse volk ver te zoeken is. Daarom is de Westerse samenleving een reus op lemen voeten die door een kleine maar hechte groep als de moslims zo omver geduwd kan worden. Mijn doel is dus niet het bekeren van de moslims. Iedereen gelooft wat hij wil. Als nationalist heb ik bewondering en respekt voor het willen behouden van de eigen kultuur en eigenheid. Maar dit kan niet in Vlaanderen. Multiculturele samenlevingen leiden vroeger of later tot serieuze conflicten. De geschiedenisboeken staan er vol van.
__________________
Live free or die.
skye is offline   Met citaat antwoorden