Discussie: Creationisme
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2017, 22:02   #239
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hoe kan iemand die zich zo met de microwereld inlaat niet gehoord hebben van DE matrix? Komaan Harrie, je stelt me teleur.
Er moet niet ingezoomd worden, kijk om je heen. Maar nu is de vraag: is het holografisch? Stel je dat eens voor...
Ik heb gehoord van de Matrix, maar die heb ik nog nooit om mij heen gezien.
En als ik naar de supermarkt ga haal ik melk uit de schappen en echt geen matrix....
Citaat:
Over de kolonisatie van andere werelden die achter de rug zijn... Kan best kloppen. Ik heb eens een youtubefilm gezien. Iemand haalde een foto van de website op ESA en verlichtte die. En wat zagen wij? Agricultuur op Mars. Ik heb die foto toen zelf gedownload rechtstreeks van de site en zelf belicht, en inderdaad. Het was identiek hetzelfde als uit die youtube film.
ik dacht meer aan de de kolonisatie van deze aardbol en dat er al een kolonisatie op Mars zou zijn geweest, daar geloof ik niet in.
Citaat:
Waarom is het onduidelijk om te begrijpen dat het woord daad is geworden?
Bedoel je het scheppingssprookje uit de Bijbel?
Het betekent dat de grondslag van het heelal de Logica is.
Citaat:
De atoomtheorie biedt geen verlossing Harrie. Niet voor jou, niet voor mij, niet voor niemand. Maar wanneer de puzzel samenvalt en we beleven een "eureka" moment, daarin vinden wij God. Ik vind geen puzzelstuk in jouw atoomtheorie. Helaas, sorry.
Mijn atoomtheorie is de verlossing van het begrijpen hoe het heelal werkelijk in elkaar zit en hoe God bestaat.
En er bestaat niet zoiets als een definitieve verlossing, want ware dat zo dan hebben we verder niks anders te doen dan halleluja in de hemel te zingen in alle eeuwigheid, wat toch stom vervelend is.

En die zogenaamde verlossing van de Oude Bijbel is dikke onzin, die helemaal niet bestaat.
Ware dat zo dan waren alle christenen door het geloof in de kruisdood van Jezus al allemaal heiligen geworden.
Maar ze zijn allemaal nog even zondig als de rest.
En onnozel bovendien.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden