Discussie: Het Hydra Monster
Los bericht bekijken
Oud 6 september 2016, 21:09   #71
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
In een normale evolutie met steeds meer mensen wordt alles juist goedkoper.
Maar het ene Vlaamse volk draagt het ander niet Vlaamse volk en het wordt eens tijd dat in zijn totaliteit aan te pakken. Daarin heeft de NVA gefaald, nochtans ging zij het sociaal economische hervormen. Maar het hydramonster kreeg enkele koppen bij en de Jordy stierf in zijn tent. Het hydra monster pleegt aanslagen en men zet in op een nog ruimer pamperbeleid.
Ik zou er niet van verschieten dat de patriot act zuiver en alleen gericht is op het Vlaamse "fascistisch" volk. De NVA heeft niets van haar beloftes waargemaakt en de rekeningen verder op de Vlaming geschoven. Er is geen onafhankelijkheid, er is geen confederalisme en de allahtoon wordt verder verwelkomt. Nu zelf nagebroed van het hydramonster. De ex Syriëstrijder krijgt duizenden euro's schadevergoeding en Jordy kan naar het OCMW gaan scharten zonder een boterham te krijgen.
Citaat:
In een normale evolutie met steeds meer mensen wordt alles juist goedkoper.
Goed dat je het zo zegt.
Als je nu als enige dit zou denken en zeggen zou dat niet echt een probleem zijn.
Jammerlijk genoeg zijn er waarschijnlijk nog heel veel mensen die gelijkaardig denken (ik vrees zelfs dat het nog steeds een meerderheid is die zo denkt).
Het is het onvermogen (waar ik het al eerder over had) om klaar te zien wat er aan de hand is.

Ik begrijp ook wel dat je dat zegt.
Tot op zeker niveau gaat dit ook wel op.
Ik heb daar trouwens een tread over gemaakt.
Aantallen:
Zeer beknopt samengevat
Je kan met te weinig zijn (dan geldt hetgeen je zegt onverkort).
Je kan met teveel zijn (dan geldt hetgeen je zegt niet langer, maar wordt het omgekeerde meer en meer het geval)
Je kan een aantal hebben dat optimaal is (bedoeling is om dit aantal te bereiken en dan zoveel mogelijk te handhaven).
Je leest het iets meer uitgebreid in de inleidingstekst van de betreffende tread over het optimaal aantal mensen.
Zie:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515

Over de rest van je tekst:
Je hebt het niet zo voor nva blijkbaar.
Je goed recht.
Nva ploegen net als alle andere partijen in de marge.
Hetgeen ze daar uitspoken heeft wel degelijk belang (ik wil dat niet helemaal bagatelliseren).
Maar de trage grondstroom wordt door geen van allen aangepakt.
Deze grondstroom wordt bijna nergens aangepakt (praktisch geen enkel ander land doet er iets aan).
Vandaar dat welke politieke partij (links of rechts getint) er ook aan de macht is, waar ook ter wereld, het nergens echt schitterend gaat. Overal (waar ook ter wereld) duiken gelijkaardige problemen op en lijkt het van jaar tot jaar slechter te gaan.
Logisch de grondstroom (hoofdoorzaak) wordt niet eens erkent, laat staan behandeld.

Laatst gewijzigd door satiper : 6 september 2016 om 21:12.
satiper is offline   Met citaat antwoorden