Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2014, 12:50   #20
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Jullie weten waarschijnlijk al dat het vooruitzicht dat ik misschien voor lange tijd ga moeten verder ploeteren in een fysiek belastende job (poetsvrouw) mij afschrikt. Deze existentiële angsten heb ik dan ook aan mijn psychiater voorgelegd. Bembem is namelijk in behandeling wegens depressie.

Nu heeft mijn zielenknijper me gezegd dat ik mij gehandicapt zou kunnen laten verklaren en zo een uitkering zou kunnen krijgen, waarbij ik niet het gezever allemaal heb van 'een job te moeten vinden' ... Maar is dit wel een goed idee? Het zou namelijk gaan onder de noemer - schizofrene stoornis want volgens mijn psychiater heb ik serieuze problemen.

Ja, volgens hem ben ik ziek in het head department

Doe ik hier goed aan van dit op te volgen?

Ik bedoel, ga ik het me later niet beklagen? Je draagt die stempel namelijk voor de rest van je leven mee ...

Enerzijds zeg ik van "hmm, een aanlokkelijk idee" .. anderzijds vrees ik dat ik misschien een flater ga begaan door dit 'aanbod' aan te nemen .... Het is namelijk niet zo'n leuke gedachte van officieel als gek te worden verklaard.

Ga ik toch maar beter trachten van er het beste van te maken door te gaan poetsen en daarnaast verder te blijven sollciteren voor iets beter?

Ik weet het niet meer

Hoe zien jullie dit?

Thx
Sorry bembem, maar ik begin mij echt af te vragen of je een spelletje aan't spelen bent op dit forum? Ook een beetje met de voeten aan't spelen van de forummers die je willen helpen en advies geven? Excuses indien dit niet zo is, maar ik begin er serieus aan te twijfelen. Wie laat zich nu voor de rest van zijn/haar leven gek verklaren?? Tenslotte: over dat "lange tijd moeten voortploeteren": 1): Je moet er nog aan beginnen. 2) Als je 3 maanden een lange tijd noemt.......
NieuwNoors is offline