Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2017, 13:51   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Religieuze uitzondering? Joden? Waar zie jij dat staan?
....?
Wie een klein beetje ontwikkeld is, weet toch dat de Joden enkel vlees eten dat koosjer geslacht is.
Zij slachten runderen door de keelsnede, en er zijn veel runderen die in Vlaanderen zo geslacht worden, zodat het vlees geëxporteerd kan worden naar Israël. Vlaanderen verdient daar goed geld aan.

Daar staat nu niks van in het artikel in de knack, maar als drie kwart van Vlaanderen dat weet, dan moet ik toch geen linken gaan zoeken vb. in de wikipedia ????

Voor mij zou het pas goed zijn dat runderen, ook deze voor Israël en voor de Antwerpse Joden, geslacht worden zoals onze runderen: slachtpistool op het voorhoofd, en pang: het dier is bewusteloos.
Maar neen, op religieuze gronden is het straks en voorlopig : snede en dan direct de elektriek er op.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden