Los bericht bekijken
Oud 16 april 2017, 16:07   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het ziet er inderdaad naar uit dat we nog een vloedgolf van die zogenaamde vluchtelingen te verwerken zullen krijgen. En als Erdogan na het referendum alleenheerser wordt in Turkije dan hebben we het helemaal vlaggen. Europa zal hieraan ten onder gaan. Veel mensen beseffen het nog niet maar binnenkort is het misschien voorgoed gedaan met ons relatief zorgeloos leventje.
De tekst klinkt 'zwartgallig' maar het is nu eenmaal zo.

Als 'wij' dat maar gaan blijven tolereren dan gaat het gedaan zijn met ons 'leuke' leventje.

Et alors?

p.s. Zoals u al weet geloof ik van heel dat vluchtelingengedoe en bepaalde opstanden in landen waar we geen zaken met hebben totaaaaaaal niets van.

Ik plaats dat onder de noemer: slim in elkaar gezette scene door een bende gangsters die er véél geld aan verdienen, aan anderen hun miserie en ondergang.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 april 2017 om 16:11.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden