Los bericht bekijken
Oud 28 april 2017, 04:36   #15
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een goede 50 jaar geleden heb ik een boek gelezen over de overrompeling die ons te wachten staat. Spijtig dat ik me noch de titel noch de naam van de schrijver herinner.
Die man beschreef hoe door oorlogen, mislukte oogsten,natuurrampen, epidemieën, watergebrek, Afrikanen met miljoenen tegelijk op onze grenzen gingen inbeuken en ons zouden verdrijven met geweld. Vermits er al dagelijks duizenden binnenkomen en er blijkens Erdogan nog 3 a 5 miljoen in Turkije alleen al klaarstaan moet er toch stilaan een lichtje beginnen branden bij onze bewindvoerders.

Ik heb dat ook gelezen maar ben ook vergeten hoe dat heette. Circe kende de titel want heeft het hier ooit gepost toe ik erom vroeg.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden