Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2004, 22:38   #14
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambras thuis
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille


Als ik zoiets zou moeten berekenen met de natte vinger (hangt een beetje af van de faciliteiten waarvan je geniet): kost en inwoon �* rato van 400 € per maand lijkt me nog heel redelijk.
Uitbuiter!!!!!

By the way, zowat alle persoonlijke kosten (behalve eten, maar op dat vlak heb ik geen hoge eisen) betaal ik zelf, en voor de rest geef ik reeds een bedrag af, dat weliswaar lager ligt dan wat u 'redelijk' vindt.
Uitbuiter???

Wel, mijnen besten, ga voor dat bedrag dan eens een studiooke zoeken. Bemeubel het eens en begin uw eigen potje te koken, wasje en plasje te doen... Oh, vergeet dan ook de rekening van electriciteit, gas en kabeldistributie niet en de "vaste kosten"... Reken het eens uit en maak de rekening volledig.

Be my guest... ga eens op zoek en als ge aan een bedrag komt dat de 400 € nog maar benadert zonder uw huidige levensstandaard zwaar te zien dalen, dan moogt ge mij een uitbuiter noemen. We zullen eens zien hoe snel ge weer bij uw mamma op de stoep staat !

En uw vraag was wat "redelijk" was... wel, alles beneden die 400 € is meer dan redelijk. En dan moogt ge heel dankbaar zijn dat uw ouders daar geen probleem van maken. Wees maar heel gelukkig dat ge zo verwend wordt; wees er u maar heel bewust van en ook heel dankbaar...

Want de laatste tijd beginnen velen dat echt evident te vinden. Wat het helemaal NIET is, mijn waarde !
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline   Met citaat antwoorden