Los bericht bekijken
Oud 2 november 2008, 05:46   #36
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Nen dikke trui kan ook al is helpen en de verwarming een paar graden minder,ik vertik het om kosten te maken omdat madame de minister ook iets wil te zeggen hebben.
Ik hou van mijn comfort, maar mijn portefeuille heeft ook iets te zeggen in deze materie.

Citaat:
Mijn achterdeur staat zelfs meestal op een kier om mijn katten binnen te laten,dus waarom zou ik kosten maken op het sterfhuis.
Goed gek, de aankoop van een kattenluik van €20 gaat je al veel besparen dan.

Citaat:
Diegenen die denken dat andere ramen steken met dubbel glas niks kosten en dat ge goed kunt isoleren voor een paar duizend euro zullen bedrogen uitkomen.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die denken dat beter isoleren gratis is. En voor een paar €1000 kan je al heel veel doen. Zelfs voor een paar €.
Stom voorstel. In de winter, schuif eens een 5 cm dikke plak piepschuim in de raamopening van die kamer die je toch niet veel gebruikt.
Ik heb dit gedaan gehad met de badkamer, toen er nog enkel glas stond, en ik moet toegeven, ik was er echt niet boos om.

Citaat:
Vroeger bouwden de mensen met een voorplaats en een achterplaats en liepen de schouwen in huis praktisch door elke slaapkamer,nu kan men niet groot genoeg bouwen en moet alles open gebouwd worden,niet moeilijk dat er veel verstookt en betaald moet worden.
Daar heb je totaal gelijk in. Ik ken meer jaren 60 villas met de isolatiewaarde van een tent dan oudere woningen met een even slechte comfort/prijskaartje situatie.
Integendeel. Ik zit persoonlijk liever in een huis waar de woonkamer, badkamer en keuken lekker knus en warm is, dan in een huis waar je jezelf gek moet stoken om elke kamer een aanvaardbare temperatuur te halen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden