Discussie: PVDA overplakt LSP
Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2010, 01:05   #22
Snakes
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik heb nog nooit één LSP-verkiezingsposter gezien in mijn buurt...
Het klopt dat we in Limburg niet zo actief zijn. Er was vroeger wel een werking - o.a. in de jaren 90 hadden we met Blokbuster wel een groot netwerk in Limburg - maar die afdeling is dan wat stil gevallen. Nu met de verkiezingen zijn er een paar nieuwe contacten en ook Limburgse leden die al langer lid zijn en vroeger actief waren worden terug wat actiever. Dus wie weet verandert het politieke straatbeeld ook in Limburg een beetje...

En die LSP'ers zitten mss wel dichterbij als je zou denken, je "kent" er misschien zelfs eentje (denk ik...)

En ook de opmerking van de straatkrant van Valvi vind ik ergens wel correct, qua vormgeving was het zeker niet alles, maar de inhoud was er (zoals gewoonlijk) wel. En ik vond ze toch mooier qua ontwerp als die NPD-(kleur)stijl van de verkiezingen van 2009.
Alleen waren ze dit jaar wat te druk; dus die bewuste keuze om t 2-talig te maken was volgens mij niet de beste. Het maakte het er voor de vormgevers in ieder geval niet makkelijker op ( en de affiches zijn al vrij beperkt in ruimte in vgl met traditionele partijen).
Snakes is offline   Met citaat antwoorden