Discussie: Vogels
Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2006, 13:23   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

Onder onvolwassen gedrag versta ik persoonlijk o.a.:
-een gekregen waarschuwing buiten proportie opblazen.
-louter prentjes posten die ofwel irrelevant zijn, ofwel toch enkel als doel hebben iemand te irriteren.
-van de moderatie steeds 100% onberispelijk gedrag eisen, doch zelf het geboden medium enkel gebruiken om te flooden, te spammen, te zagen en te klagen.....
-eindeloos blijven doorbomen over bagatellen, waar per slot van rekening niemand blijvend letsel van ondervindt

Dit lijstje is steeds voor uitbreiding vatbaar.

Peter Johan
Allemaal waar.
Eén woord van de moderatie had volgens mij echter volstaan om deze 'bagatellen' te stoppen. Toch bij mij.

Volwassenheid wordt dus ook van jullie verwacht. Jullie hoeven van niemand de volmaaktheid zelve te zijn. Wij aanvaarden dat jullie ook maar gewone mensen zijn.
Je ervan afmaken omdat er geen 'blijvende letstels' werden toegebracht klinkt nogal ontwijkend en onwillig.
De enige ernstige oplossing is dus: de gemaakte fout herstellen inplaats van ze uit loyaliteit in stand te houden. Dat doen volwassen mensen die fouten maken nu eenmaal.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden