Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2004, 22:35   #14
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edelweiß
Ik denk het niet.

Ik zie dan ook het Vlaams Blok geen concreet standpunt innemen, ze blijven opvallend veel op de achtergrond.

Het enige wat ik van de partij vernam was dat: 'wij staan achter het standpunt van de vlaamse regering wat neerkomt op een maximale werkgelegenheid gekoppeld aan een maximale spreiding van de nachtvluchten.' + 'Dat vereist een rechtvaardige spreiding van de lasten. De nachtvluchten zullen moeten worden gespreid over drie zones.' en natuurlijk '...dat het Brusselse gewest solidariteit moet betonen.'

Daarmee zegt deze partij niet d�*t of dát maar wel de gulden middenweg om toch niet echt een beslissing te moeten nemen, ik zie met deze houding het Vlaams Blok dan ook steeds populairder worden vanuit de oppositie. Een cliché maar gevaarlijke trend die vermeden had kunnen worden...

Wat het blok had gedaan met dit dossier durf ik niet echt zeggen maar hun houding is nogal dubbelzinnig en interpreteerbaar zoals véél van hun standpunten.
ze zijn voor noch tegen, INTEGENDEEL
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 2 oktober 2004 om 22:35.
gm10 is offline