Discussie: Blockchain
Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2016, 16:23   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Ik weet niet hoe jullie het deden, maar (lang geleden, daarom "met getuigen") ging het zo bij mij.
Mijn heksie perfeksie beviel (tot driemaal toe, over enkele jaren) in een ziekenhuis.
Ik kreeg een papierke van meneer doktoor.
Dan verplaatste ik me naar het stadhuis. Parking zoeken ...
Aan de ingang stonden enkele dronkaards/bedelaars mooi op een rij.
Ik deed teken: "ja, het is voor een aangifte" en braafjes gingen de eerste twee mee.

Dan kwam ik aan een loket met een grijs figuur achter de toog.
Ik gaf dat papierke van meneer dokteur.
"Hoe moet het heten?" Antwoord: x
Reactie: hij viel op de grond ! Dat dacht ik eerst. Maar neen, hij pakte onder zijn toog een enorm groot boek en zocht de naam op. Teleurstelling op zijn gezicht: de naam was ok.
Papier pverschrijven, stempel plaatsen, betalen, handtekening zetten, getuigen handtekening zetten.
Gedaan.

Doe dat dan maar met een app. Nutteloze verplaatsing en tijdverspilling gespaard.
En wie niet met een app kan werken, en toch nog vader wordt, kan het doen via de sociale dienst van de ziekenkas, het ziekenhuis of de ocmw.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 juli 2016 om 16:24.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden