Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2007, 18:10   #10
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Dit lijkt mij zeer nobel maar ook niets houdt u tegen om een dubbel nick aan te maken en zelf mee te posten, als ik een moderator was zou ik dat doen, zolang je de ene nick ('werk') maar van de andere ('privé') kan onderscheiden! Misschien doet u dat ook natuurlijk, we zullen het wel nooit weten zeker!
Geachte,

Er is helemaal niks nobels aan het niet-deelnemen aan discussies.
De reden: partijpolitiek interesseert me gewoon geen zier omdat letterlijk elke partij van extreem-links tot extreemrechts, ofwel in theorie, ofwel in praktijk, ofwel op beide manieren, lijnrecht staat tegenover hoe ik persoonlijk denk over goed bestuur.
Daar het forum voor 99% bevolkt wordt met mensen die bijna steeds onvoorwaardelijk trouw zijn aan partijen en hun gedachtengoed, ook als die partijen meermaals een bocht van 180° maken, heeft discussiëren met hen totaal geen zin. Echte discussie is immers slechts mogelijk met mensen die voor zichzelf denken, ongeacht wat 'hun' partij erover zegt.

Vandaar dat ik me beperk tot het meehelpen om jullie een forum te geven. Ik zelf kijk liever van op afstand toe hoe jullie bekvechten met voorgekauwde troep als argumenten. Als zelfs dat niet meer mogelijk is, dan duw ik jullie terug binnen de lijntjes van het speelveld zoals voorzien door het beheer en de betaler van dit forum.


Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden