Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2017, 14:37   #2005
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Sans rancune maar dat Shoah artikel was slecht een klein niet echt terzake doend onderdeeltje in een reeks artikelen omtrent o.a. de houding van mensen binnen de P.S. in Frankrijk:
De houding en uitspraken over de actuele situatie van de vervallende partai zijn mijns inziens veel belangrijker dan het zoveelse opgeklopte shoah verhaaltje...

De teleurgang van de P.S. is pijnlijk. Daar niet van.
Alle begrip, Pandaman. Ik voel je pijn.
Je schat mij behoorlijk slecht in moet ik zeggen... Wat PS overkomt raakt mijn koude kleren niet, en ik vind dat na de passage van Hollande die partij enkel verdient om te verschrompelen. In aanloop naar de premier tour heb ik in detail beschreven op wie ik zou stemmen en waarom. Dat was op Fillon.

Je gaat Kaproen zijn streken toch niet beginnen over te nemen hee ?

En op een ander, veel belangrijker punt ga ik je formeel tegenspreken : het revisionisme van het fascistisch uitschot van FN is oneindig veel belangrijker dan het lot van een partij die haar verval enkel aan haar eigen stommiteiten te wijten heeft.

Les chambres �* gaz ne sont pas "un détail de l'histoire".
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden