Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2021, 17:07   #9
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hahahahahaha, probeer maar eens, Post nl vestiging Mechelen.
Je zoekt snel die nummer op en belt een Mechels nummer je komt uiteindelijk uit in weet ik veel waar bij een Nederlands sprekende dame met Surinaams accent. Je krijgt dan te maken met de Nederlands Surinaamse mentaliteit namelijk "Onze gekleurde pakjesbezorger heeft altijd gelijk en jij bent een oelewapper". Had daar een Belgische gezeten met de Belgische mentaliteit had ik pakje nog gekregen maar niet bij die dame.

Wat was er gebeurt: Ik zit hier te wachten op een bestelling die ik heel dringend nodig had. Het is middag en ik heb geen brood meer, ik loop snel om een brood, hooguit vijf minuten weg. En ja hoor de bezorger is geweest, nu had mijn dochtertje de deur geopend en die man had gezegd dat ze moest tekenen, mijn dochtertje antwoorde spontaan dat ze 10 was en nog geen handtekening had, een normale bezorger had dan wel gezegd dat ze gewoon haar naam moest zetten. Die kerel neemt gewoon dat pakketje terug mee en zet als vermelding "pakketje geweigerd".
Ik passeerde hem bij mij op de oprit en dacht alles zal wel in orde zijn maar nee hoor die bebaarde Noord Afrikaan vertrok, ik plaats van mij aan te spreken. Ik dus snel getelefoneerd naar "Mechelen" maar nee hoor alhoewel die kerel hier nog in de buurt rondreed onmogelijk dat mens aan de telefoon
te overtuigen dat pakje terug aan te bieden. (Dat kon niet want in de comp stond reeds pakje geweigerd)
resultaat: Ik moest het bestelde terug kopen en weer wachten tot onze moslimvriend zich weer aanbood met de nieuwe bestelling.

Klachtendienst Post NL laat me niet lachen.
Ik snap niet waarom je het product opnieuw moest kopen.
Eigenlijk had ik mijn bemerking anders moeten formuleren. Contact opnemen met de winkel die het product verkoopt. Uiteindelijk werken die met de koerierdienst en als er te veel klachten zijn zullen die wel hun conclusies trekken.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden