Discussie: Vogels
Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2006, 15:47   #43
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

Onder onvolwassen gedrag versta ik persoonlijk o.a.:
-een gekregen waarschuwing buiten proportie opblazen.
-louter prentjes posten die ofwel irrelevant zijn, ofwel toch enkel als doel hebben iemand te irriteren.
-van de moderatie steeds 100% onberispelijk gedrag eisen, doch zelf het geboden medium enkel gebruiken om te flooden, te spammen, te zagen en te klagen.....
-eindeloos blijven doorbomen over bagatellen, waar per slot van rekening niemand blijvend letsel van ondervindt

Dit lijstje is steeds voor uitbreiding vatbaar.

Peter Johan
Iemand irriteren? Dat is gewoonweg een belachelijk excuus! Laat mij dat illustreren met een voorbeeldje.

Op de meeste posts van de persoon om wie het hier allemaal om draait, wordt als antwoord de volgende smiley gezet:
Ik verving die door een vogeltje. Waarom is geen 'spam' en een vogel wel?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden