Los bericht bekijken
Oud 2 april 2015, 12:00   #1608
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar die verschillen zijn er al! Die muteren niet achteraf, die evolueren achteraf. En dat is een groot verschil.
https://www.youtube.com/watch?v=Q6JEA2olNts
Een zevenjarige begreep dit!
Cherry picking. Je linkt een filmpje over effecten waarbij mutatie (bijna) geen rol speelt (of in het geval van genetic drift een effect dat specifiek optreedt bij mutaties die geen voor- of nadelen opleveren, anders was het geen drift), dus mutatie zou in het complete plaatje niet te vinden zijn. Dat is natuurlijk onzin.

Citaat:
Soms vraag ik me af: voeren wij nu geen kip en ei discussie?
Nee. Kip en ei is een definitiekwestie waarbij beide antwoorden geldig zijn afhankelijk van welke exacte definitie je hanteert. Het is een onoplosbare puzzel omdat de puzzel zo geformuleerd is dat hij niet is op te lossen. Wat wij hier voeren is een discussie waarbij jij doet alsof je open staat voor discussie maar al weet wat je wil geloven, jij doet je best niet om het te begrijpen, en waarbij ik niet open sta voor discussie omdat elk argument dat ik lees onzin is, ik doe mijn best niet om het te geloven.

Citaat:
Maar dan again, er moet toch een "waarheid" zijn die faliekant niet te ontkennen valt.
Dat klopt. Driemaal raden wie daar het dichtste bij zit, de huidige wetenschappelijke consensus of de eerste pagina van jouw boek.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 april 2015 om 12:02.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden