Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 21:46   #31
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Pure onzin. In Mechelen rijden er meerdere rond, waaronder mijn Model X. Mijn buurman heeft een Model S. Toen ik deze morgend vertrok bij mij thuis had ik al twee Tesla's gezien voor ik vanuit het centrum van Mechelen aan de oprit van Mechelen-Zuid was. Op de snelweg weer een 3-tal richting Antwerpen. Natuurlijk als je ze niet wil zien... Mijn kinderen roepen nochtans regelmatig vanop de achterbank: "Tesla". Dat is een beetje hun hobby sinds we thuis Tesla rijden, om het eerste uitroepen dat ze een Tesla hebben gezien.
In de eerste drie maanden van 2017 zijn er 414 Tesla's verkocht, dat is meer dan de helft van het volledige jaar 2016. Dacht je echt dat die allemaal in een garage staan of dat er plots zeer veel uit het verkeer zijn genomen?
Wauw, al twee. Dat kan tellen. Toen VW kevertjes maakte had ge op die afstand er minstens 15 geteld denk ik en die verbruikte ieders zo een dikke 13 L..

Ik heb ook al eens rond gekeken maar ik heb hier nog geen enkele boer met een elektrische tractor gezien.

Wat is het volgende, elektrische koeien? Ja dat is dringend nodig want heel die veestapel produceert een aardig stukje CO² uitstoot zene.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2017 om 22:13.
Garry is offline   Met citaat antwoorden