Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2017, 00:28   #81
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ron kreike Bekijk bericht
Kan het zijn dat ook energie relatief is
(en dat e=mc2 dus gewoon onzin is?)
E = mc² (de E ven energie schrijft men met een hoofdletter om verwarring te voorkomen met e. Moest je effectief e = mc² bedoelen, ja dat is onzin).

Is energie relatief? Oh ja, absoluut. Dat zou je moeten weten uit mijn vraagstelling. Je hebt energie bevat via zijn rustmassa die gegeven wordt met E = mc². Daarbuiten heb je dus nog de kinetische energie gegeven door de snelheid van uw referentiekader waarin die rustmassa een rustmassa is. Eventuele andere vormen van energie.

Is E = mc² onzin? Laat me het zo stellen. Einstein was een genie. Zonder te weten wie jij bent of wat je iq is, weet ik dat de kans dat je niet 1% van zijn genialiteit op dit vlak bevat 100% moet zijn. Je kan zelf niet eens zijn werk snappen of bevatten. Ga jij vragen of stellen dat E = mc² onzin is? Daar lach ik eens hartelijk om. Afgaande op je kennis kan je al evengoed stellen ofdat de Malediven wel echt bestaan of gewoon onzin zijn. Op dit moment snap je duidelijk zelf niet 5% van de materie waar je vragen over stelt. Wees niet lui en verricht wat werk. Snap je het niet? Geen probleem. Genoeg mensen die het wel snappen zodat jij alleen ja moet knikken als de slimme mensen iets uitvinden.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden